انتخاب یک لنت ترمز خوب


لنت ترمز با ایجاد اصطحکاک با دیسک باعث توقف خودرو یا کاهش سرعت خودرو می شود. در صورتی که جنس لنت ترمز چرخ جلو پراید مرغوب نباشد و به اصطلاح تقلبی باشد، در انجام وظیفه خود دچار مشکل خواهد شد و با درست کار نکردن لنت ترمز پژو206 و لنت ترمز جلو پژو206 سیستم ترمز هم دچار مشکل می شود و احتمال وقوع تصادف افزایش می یاید. کیفیت لنت ترمز سمند نیز مثل بسیاری از لوازم یدکی خودرو، رابطه مستقیمی با قیمت این قطعه دارد. شما می توانید با هر قیمتی، لنت ترمز 405 را از بازار تهیه نمایید.

 

ویژگی‌های ساختاری لنت ترمز

معمولا شرکت‌های مختلف لنت ترمزها را با اشکال مختلف می‌سازند. منظور از این کار، بهبود ترمزگیری، کم شدن صدا و عملکرد بهتر دیسک ها است. اکثر لنت ترمزها دارای شیارهایی هستند که دلیل وجودشان بیرون رفتن گازهای تولید شده زمان ترمزگیری و گرد لنت ترمز چرخ جلو پراید است. همچنین جالب است بدانید که این شیارها باعث می‌شوند هوا بهتر جریان پیدا کند و در نتیجه لنت ترمز پژو206 و لنت ترمز جلو پژو206 سریع‌تر خنک شود. پر شدن این شیارها می‌تواند مشکلی به اسم شیشه شدن لنت را به باعث شود که در سرعت‌های بالا ترمزگیری را دشوار می‌کند.

 

اگر کالیپر ترمز موفق نشود همه سطح لنت ترمز 405 را بر روی دیسک‌ها قرار دهد، فشار بیشتری وارد شده و در نتیجه شما صدای بلندتری را هنگام ترمز گرفتن می‌شنوید. یکی از راه‌های تشخیص زمان تعویض لنت ترمز سمند، شنیدن صدا مزمان گرفتن ترمز است. در برخی از موارد، لنت ترمزهای نو نیز این مشکل را دارند که برای پیشگیری از آن، اکثر افراد ترجیح می‌دهند لنت ترمز را به شکل پخ شده عرضه کنند.

 

روش های برای انتخاب یک لنت ترمز خوب

  • انتخاب لنت ترمز بر اساس نوع خودرو

· انتخاب نوع لنت ترمز بر اساس نوع کارکرد خودرو

· انتخاب لنت ترمز خوب بر اساس مسیر تردد خودرو

· سرعت رانندگی با ماشین

· سیستم ترمز خودرو ما absیا معمولی است

· شرایط آب و هوایی محل کاربرد لنت ترمز

· مبلغی که می خواهیم هزینه کنیم

· وزن خودرو

· نوع مواد تشکیل دهنده لنت ترمز

 

منبع: معرفی انواع لنت ترمز

  انتشار : ۵ بهمن ۱۳۹۹               تعداد بازدید : 33

برچسب های مهم

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "فایتون قطعه" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما